Og poenget er? Skal vi være som Facebook?
Det er fullt mulig å gi ryktepoeng slik systemet er i dag, og jeg synes at man skal holde seg til det
Er jo bare å trykke på , for å gi vedkommende som har startet/postet i tråden et ryktepoeng, noe jeg personlig mener har mer nytte for seg, enn en liker-knapp
2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -
Og poenget er? Skal vi være som Facebook?
Det er fullt mulig å gi ryktepoeng slik systemet er i dag, og jeg synes at man skal holde seg til det
Er jo bare å trykke på , for å gi vedkommende som har startet/postet i tråden et ryktepoeng, noe jeg personlig mener har mer nytte for seg, enn en liker-knapp
Ness tenkte bare det kunne være morro på vg nett har de en slik funksjon, blir bare mer og mer utbredt, hadde kanskje spart forumet for enkelte innlegg, er du enig med en dude i en diskusjon kunne du bare trykt på liker knappen i stedet for å skrive bla bla bla pisspreik bla bla
Ja vektskåla er mer nyttig
Men blir den brukt da? er det alle som vet hva den er til?
Var uansett ikke et nytt rykte poeng system jeg hadde i tankene da.
Men det ser ut til at det ikke er noen stor mangel dette her så bare glem det
skulle akkurat til og foreslå det men ser det alt er blitt det.
synes det hadde vært fint og hatt det, da kan du eventuelt vise at du er ening i et innlegg eventuelt et forslå, sånn at f.eks noen spørr om et par forsterkere hvem han skal velge er det greit og klikke liker på det den ene foreslår enn og måtte skrive et innlegg om at du er enig med det valget greit for de som lurer på ting og når flere ting blir foreslått at han kan se hva det er folk er mest enig i
synes det hadde vært fint med en sånn knapp jeg
spiller: pioneer p88
front: Hertz MLK 165
sub: polk sr104 x2
forsterkere: mosconi AS200.4 og dynabel 7501
Comment